מדיטרק - המרכז לטיפול בכאבי גב וצוואר

אודות מדיטרק - המרכז לטיפול בכאבי גב וצוואר

מדיטרק והצוות הרפואי

מדיטרק - המרכז לטיפול בכאבי גב וצוואר בהנהלתו של ד"ר אריה גרובר, הינו מרכז ייחודי ומודרני המציע אבחון, ייעוץ ותוכנית טיפולים פרטנית לכל החולה הפונה למרכז ומותאמת בהתאם לבעיה הרפואית ממנה סובל כל מטופל.

המרכז פועל באופן בלעדי וייחודי עם מוצרי חברת מדיטרק בע"מ עם שיעורי הצלחה גבוהים וניסיון רחב ומוכח בתחום האיבחון של בעיות גב ומתן טיפולים שמרניים לבריאות הגב והצוואר

סוגי הטיפולים שמתבצעים הם: מתיחות לעמוד השדרה באמצעות מכשיר ה-Vertetrac, מתיחות לעמוד שדרה צווארי באמצעות מכשיר ה-Cervico2000 , טיפול בסקוליאוזיס וכן טיפולי מתיחה משולבים בטיפולים מתקדמים נוספים. כאשר למרכז מגיעים חולים מכל רחבי הארץ ומחו"ל.

תוכנית הטיפולים מאפשרת החלמה מהירה ללא צורך באשפוז ובנטילת תרופות נרקוטיות לסובלים מבעיות גב וצוואר תחת קורת גג אחת. ובנוסף, שעות פעילות המרכז הינן גמישות ומאפשרות למטופלים שלא להיעדר מהעבודה.

במדיטרק - מאמינים כי אין מחלה הקשורה לעמוד שדרה שלא ניתן לרפאה. במיוחד לא כזו הנובעת מבעיות של פריצת דיסק.

הקו המנחה את צוות המרכז, בהנהלתו של ד"ר אריה גרובר - אורטופד מנתח, הוא טיפול בבעיות גב וצוואר באופן שמרני, ללא התערבות פולשנית . הצוות מקיים גם התייעצויות עם חולים מחו"ל באמצעות שיחות ועידה דרך הסקייפ ומקיים הכשרה לאנשי מקצוע שמגיעים מחו"ל ללמוד על שיטת הטיפול.

צוות המרכז שם דגש גם על הדרכת המטופל כיצד עליו לנהל אורח חיים בריא עם גב וצוואר

ד"ר ל. שטבהולץ ז"ל וד"ר א. גרובר פיתחו, לאחר שנות נסיון רבות בתחום, מכשירים קטנים וחכמים שכללו שדרוג של טכניקות המתיחה המסורתיות במכשיר המאפשר מתיחה ב-3D הידוע בשמו המסחרי Vertetrac. המתיחה מבוצעת כאשר החולה עומד ולא שוכב וישירה על הגב.

המכשיר מאפשר קבלת תוצאות מצוינות בטיפול בבעיות גב תחתון. מאחר והינו מאפשר יצירת כוח המהווה עד חצי ממשקל גוף החולה תוך ביצוע מתיחה ישירות על עמוד השדרה המותני (עד כ- 40 ק"ג על כל צד), ובנוסף יצירת וקטור מתיחה ללא החיכוך, באמצעות כוח הפונה כלפי מעלה לאורך עמוד השדרה. המאפשר מתיחה המפעילה לחץ שלילי INTRA DISCAL(בין חולייתי) היוצר ואקום, קרי כוח שאיבה הנובע מהלחץ השלילי שנוצר מחוץ למעטפת הדיסקלית של חוט השדרה.

העקרונות המנחים בשיטה הטיפול של מתיחה דינמית

• מתיחה על פי טכנולוגיה זו גורמת לירידה משמעותית בכאבי גב והקרנה לרגל
  • הפעלה בו זמנית של כוח מתיחה אנכי וכוח דחיפה מרכזי יוצרת לחץ של "דחיפה חזרה" שמייעלת את החזרה למקום של החלק הדיסקלי שפרץ
  • יישום מתיחה אסימטרית במטרה להחזיר את החולה לעמידה ישרה ולהוריד את התכווצות השרירים, במיוחד במקרים בהם ההתכווצות היא חמורה. עמידה נכונה מאפשרת מתיחת שרירים נורמלית, וזהו גורם בעל השפעה רבה על ההחלמה המלאה של החולה
  • בנוסף, הטיפול נעשה בסביבה ידידותית המאפשרת צפייה בטלוויזיה או קריאה תוך כדי המתיחה או הליכה על הליכון לשיפור זרימת הדם והתאוששות מהירה של העצב הפגוע
  • האפשרות לעסוק בפעילות נוספת במקביל לטיפול עוזרת להפחתת סף הכאב למטופלים ומפחיתה במידה ניכרת את הבעיה הפסיכולוגית המתלווה לבעיות כאב הגב של חלק מהחולים
  • מכשיר ה-Vertetrac למתיחה מותנית ומכשיר ה-Cervico 2000 למתיחה צווארית מורכבים על גבי המטופלים כאשר במצב עמידה ובעיקר תוך כדאי הליכה (לא בשכיבה) דבר המשפר ומקצר את זמן ההחלמה, במהלך המתיחה ניתן להתהלך ממקום למקום, לבצע תרגילי מתיחה שונים, להלך על הליכון או לבצע תרגילי התעמלות. היכולת לבצע תרגילים אקטיביים במהלך המתיחה תומכת בעקרונות המודרניים של שיקום המטופל תוך הגברת המעורבות הישירה של החולה עצמו בתהליך השיקום ובביצוע פיזיותרפיה/ מתיחה אקטיבית

על המכשירים הייחודיים של מדיטרק

ה-Cervico 2000 וה-Vertetrac הינם מכשירי מתיחה ייחודיים לעמוד השדרה: הם קטנים, קלים לנשיאה, פשוטים לשימוש ומשמשים למתיחה צווארית ומותנית כאשר הם מותאמים לביצוע מתיחה של עמוד השדרה בצורה היעילה ביותר וללא האי-נוחות והסרבול הכרוכים במכשירי מתיחה אחרים הקיימים כיום בשוק. מכשירי מתיחה אלו, ביניהם המכשירים המתוחכמים והיקרים ביותר, מחייבים את המטופל לשכב על מיטה או על שולחן מתיחה, ולהיות רתום אליו ללא יכולת תנועה במשך זמן הטיפול. לרוב, בשל אופן רתימתם לגוף מכשירים אלו אינם מסוגלים לייצר כוח אפקטיבי דיו שיגרום להגדלת המרווח הבין חולייתי וכמובן אינם מאפשרים ביצוע תרגילים אקטיביים המאיצים את הריפוי והשיקום.

משך זמן הטיפול ב- Vertetrac הינו קצר, ואורכו פחות מ- 30 דקות ליום. כל מטופל הנמצא במצב אקוטי, נדרש ל- 10-15 טיפולים יומיומיים, כאשר בהמשך ניתן להפחית את תדירות הטיפולים.

כמו כן, משך הטיפול ב- Cervico 2000 הינו קצר ואורכו פחות מ- 15 דקות ליום. כל מטופל נדרש ל- 8-10 טיפולים יומיומיים בשלב ראשון, בהתאם למצבו הרפואי.

אריה גרובר, MD, Ph.D. - מייסד וראש מרפאת מדיטרק\"Arie-about-us\"
אריה (אריק) גרובר , MD, Ph.D., הוא מנתח אורתופדי נודע עם ניסיון רב בבעיות בעמוד השדרה, כאבי גב תחתונים, בעיות בעמוד השדרה הצווארי, ואורתופדית ילדים לתינוקות ויילודים. ד"ר גרובר הינו בעל מכון לטיפול שמרני בבעיות גב וצוואר העובד עם חברות הביטוח , והוא חבר פעיל באגודת הגב האמריקנית (ABS) וחבר באיגוד .N.A.S.S, אגודת עמוד השדרה הישראלית, האגודה האורטופדית הישראלית לילדים,  פדרצית הכירופרקטיקה העולמית, והחל מ-2000, נרשם ב-"Who’s Who of Medicine and Healthcare" הבינלאומי לרפואה ובריאות.

בשנת 1999 ד"ר גרובר המציא ורשם את הפטנט על יחידת Cervico 2000 היחידה למתיחת צוואר הפופולרית, מכשור רפואי הנמכר ברחבי העולם. הוא הבעלים והמנהל רפואי של שתי מרפאות אורטופדיות באזור תל אביב.

ד"ר גרובר הוא בוגר הטכניון - מכון הטכנולוגי לישראל, פקולטת רפפורט לרפואה. הוא עשה את ההתמחות שלאחר התואר במונסטר, גרמניה
המכון של ד"ר גרובר מתמחה בטיפול שמרני בפריצות דיסק צווארי ומותני

קרא עוד צמצם

דה-האז 28 תל אביב

ביקורות על מדיטרק - המרכז לטיפול בכאבי גב וצוואר

עדיין לא התקבלו ביקורות על מדיטרק - המרכז לטיפול בכאבי גב וצוואר כתוב אתה את הביקורת הראשונה!

בתי עסק נוספים בתחום