כף רגל רדומה

  • This topic has 7 תגובות, 3 משתתפים, and was last updated לפני 9 שנים, 3 חודשים by ד"ר אריה גרובר – מייסד ומנהל רפואי מדיטרק.
מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
  • תגובות
  • #44217
    כף רגל רדומה

    אני מרגיש שכף רגל ימין שלי רדומה , בעבר בעקבות פריצת דיסק קיבלתי דרופ פוט – קשה לי לנהוג בגלל רדימות הרגל – עשיתי בדיקת EMG ואומנם הראה שיש בעיה ברגל כתוצאה מסכרת – האם יש איזה שהוא מכשיר אורטופדי שיכול לעזור לי לתפקד כרגיל בכף הרגל והעיקר שאוכל להמשיך לנהוג ? אם יש משכיר כזה איך הוא נקרא – והיכן ניתן לרכוש אותו ? אודה על תשובתכם .

    #44218
    כף רגל רדומה

    דוב שלום רב,
     
    מאחר ויש לך דרופ פוט עקב פריצת דיסק מותני, עליך לפנות לאורטופד במסגרת קופ"ח שלך, שיתן לך הפניה למכון אורטופדיה, לשם התאמת מכשיר הנקרא ״סד פיני״ שישפר לך מאוד את התפקוד היומיומי.

    בקשר לנימול של הרגל על רקע סכרת, ניתן לרכוש בחנווית טבע טבליות של חברת סופרב הנקראות Neuro Gard ולקחת 2 טבליות ביום. 
    טבליה זו עשויה להקל עלך את הסימפטומים של הניאורופטיה סכרתית. 

    רפואה שלמה,
    ד"ר גרובר 

    #44219
    כף רגל רדומה – סד פיני

    ראשית אני מודה לך על תשובתך ד"ר גרובר – שנית אני מבקש לדעת מהו סד פיני האם הסד מיוצר בפינלנד – או שהפטנט הוא פיני – ובעצם מה הוא יתרום לי לדרופ פוט בהליכה , נהיגה וכו' ?  אבקש מכב' לדעת היכן אפשר לרכוש את הסד הזה אני גר באזור השרון – ולא יודע לאיזו חנות אורטופדיה לפנות . לגבי התוסף שרשמת לי את שמו בענין הנירופטיה – האם אני זקוק למרשם רופא – ו/או יש קונטרה אינדיקציה לגבי תרופות אחרות אותן אני נוטל – כמו אלטרוקסין , תרופות ל-י.ל.ד. סכרת וסטטינים . אודה לכב' על תשובות בהתאם . כל הכבוד על הפורום הזה שאני בטוח שעוזר לאנשים רבים .

    #44220
    כף רגל רדומה

    שלום דוב
    סד פיני מיוצר בפינלנד אך ישנם מספר אפשרויות  לחלקם יותר נוחים חלקם פחות במחירים שונים לעצם הענין כולם יעזרו להרים את כף הרגל בזמן ההליכה חלקם בתוך הנעל וחלקם מחוץ לנעל .
    המלצתי בדוק במכון לגבי הנוחות שלך.
    בברכה
    פנחס אביטל

    #44221
    סד פיני – רגל רדומה + דרופ פוט

    למר אביטל שלום , האם הסד הפיני שתתאימו לי במכון שלכם שלפי תשובתך יש מספר אפשרויות שניתן לבחור ביניהם – יעזרו לא רק להליכה אלא גם לנהיגה כי מדובר ברגל ימין . שאלה נוספת האם עלי לפנות תחילה לאורטופד או שניתן לבוא אליכם לפגישה ולבדוק את האפשרויות שטובות לי. התור שלי לאורטופד בקופ"ח רק בעוד כשבועיים וחבל לי על הזמן שחולף. אשמח לקבל תשובותיך לשאלותי , ותודה לך מכל מקום על התשובה המהירה שקבלתי . כל הכבוד !

    #44222
    כף רגל רדומה – סד פיני

    דוב שלום,
     
    סד פיני ניתן לרכוש בכל חנות למוצרים אורטופדים, מתאימים לך במקום.
     
    הכדור להפחתת התסמינים של הסכרת הוא טבעי ואין שום בעיה לקחת אותו.

    רפואה שלמה,
    ד"ר גרובר 

    #44223
    סד פיני לנהיגה + אישור אורטופד / נוירולוג ?

    תודה על תשובתך , ואני מאד מעונין לרכוש את הסד במדיטרק – התרשמתי שאתם במכון מבינים על מה אתם מדברים. אולם עדיין לא קיבלתי תשובתך ד"ר גרובר – האם אני יכול לבוא לפגישה לפני האורטופד , כדי שתראו את התיפקודים של הרגל , והאם וזה העיקר האם יעזור לי לנהוג ברכב הפרטי שלי , דבר שקשה לי עכשו עם הרגל ? כמו כן , האם יש מקום להביא הפניה מרופא נוירולוג או חייב מאורטופד ? אודה על תשובתך וסליחה על הטירחה שאני גורם לכם. ושוב תודה מכל הלב , דוב. אודה על תשובה מהירה כי מחר יש לי תור לנוירולוג ואני צריך לדעת מה להגיד לו

    #44224
    סד פיני

    דוב שלום,
     
    ידוע לי שהאישורים לסד פיני ניתנים ע״י אורטופדים.

    בביקורך היום אצל הניאורולוג תשאל אותו האם הם נוהגים לתת גם אישורים לסד פיני, במידה ולא, יהיה עליך לפנות לאורטופד בקופה על מנת לקבל החזר כספי.

    לגבי הרכישה, ממליץ שתפנה לאביטל. חברת מדיטרק לא עוסקת בכך. 

    רפואה שלמה,
    ד"ר גרובר 

מוצגות 8 תגובות – 1 עד 8 (מתוך 8 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך