ריסוק כף היד שבר דסטלי עם תזוזה אחורית ללא ניתוח

עמוד הבית פורומים פורום אורטופדים ריסוק כף היד שבר דסטלי עם תזוזה אחורית ללא ניתוח

  • This topic has תגובה 1, משתתף 1, and was last updated לפני 10 שנים, 5 חודשים by ד"ר אריה גרובר – מייסד ומנהל רפואי מדיטרק.
מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
  • תגובות
  • #44397
    ריסוק כף היד שבר דסטלי עם תזוזה אחורית ללא ניתוח

    שלום לך, הסיפור שלי קצת מורכב..אז כך, לפני חודשיים נפלתי מכיסא על היד כשהייתה מושטת שגרם לריסוק כף היד שבר רדיוס דסטלי עם תזוזה אחורית, הציעו לי ניתוח בהרדמה כללית, וסירבתי . (פחד מהרדמה כללית שזה עוד נושא בפני עצמו של תסביך נפשי ומורכב שלא אתייחס לזה כרגע.) אני כחודשיים לאחר הנפילה, הורידו לי את הגבס לפני כשבועיים, היד (האמה ) קצת עקומה, יש נפיחות אדמומית ונוקשות סביב כף היד, מגבלה בהטיית האמה וכן בכף היד, וכן מגבלה בסגירת מושלמת של האצבעות בפרט באגודל. אין לי כאבים בד"כ רק אם דרוש מאמץ במגבלות הנ"ל. לציין שאני יכול לעשות פעולות קלות כגון הרמת דברים קלים, להקליד במחשב, וגם יכול לכתוב.

    אני מבין שאלו הן ההשלכות ללא הניתוח שבחרתי שלא לעשות, ויתכן שאצטרך להתמודד עם עוד הרבה חסרונות שיכולתי להימנע אילו הייתי עושה את הניתוח, אבל בכל זאת, מה אתה מציע לי לעשות במצבי ומה עושים מכאן ,,?

    מה למשל עושים כשמדובר בחולה לב וכיו"ב שאינו יכול לעמוד בפני הרדמה כללית ומה ניתן לעשות במצבים כאלה כשניתוח לא בא בחשבון?

    אגב, לאחר צילום בהורדת הגבס אמר לי הרופא שיש כבר איחוי (מומחה כירורג לכף היד בירושלים) .ממליץ שאחבוש מגן כף היד כדי להימנע מפגיעה הוא לא ציין באיזה סוג מגן.- האם מקבע כף יד עם סד שבלינק מומלץ לדעתך? הנה :

    בנוסף המליץ על פיזותרפיה אקטיבית עדינה.
    אשמח לשמוע לכל הצעה לשיפור המצב- תודה מראש !!
     
    #44398
    ריסוק כף היד

    יוסי בוקר טוב,
     
    קשה לי ליעץ לך מבלי לראות את מצב היד וכמובן את הצילומים. 
    מאחר ואתה מציין שיש כבר איחוי במקום השבר, מומלץ להתמיד בטיפולי פיזיותרפיה 
    לשפר את טווח התנועות.

    רפואה שלמה, 
    ד"ר גרובר 

מוצגות 2 תגובות – 1 עד 2 (מתוך 2 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך