הגינות של מדרסן

עמוד הבית פורומים פורום אורטופדים הגינות של מדרסן

  • הנושא הזה ריק.
מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
  • תגובות
  • #44571
    הגינות של מדרסן

    אני סובל מהלוס ואלגוס עצם בולטת ונשלחתי ע"י אורתופד לעשות מדרסים ונכנסתי לכל מיני פורומים ובהמשך למכונים אורתופדים שונים וראיתי מחירים מוזרים של 2400 – 3000 למדרס זה ההזוי.

    נגשתי למדרסן בנשר חיפה"אורטופדיה פורם " ולא סיפרתי לו שהייתי בעוד מקומות (נדמה לי ששמו ניר) והוא ישב וביקש את ההפניה של הד"ר -הסתכל על הרגל וחייך שאלתי למה אז אמר שגם הוא סובל מזה וקל לו להזדהות עם האי נוחות-אני הסברתי לו שמאוד כואב לי -אבל הוא אמר משפט שהדהים אותי ואני מצטט" אני לא יכול לעזור בלהחזיר את העצם אבל אתה חייב להבין שמדרס הוא רק מוצר מנע ויתכן ויקל עליך " ראשית הבנתי שהאיש ישר .
    מייד שאלתי למחיר והוא הסביר שיש כמה מדרסים שהכי יקר זה 1800 ש"ח אבל במקרה שלי הוא הולך על מדרס עם הגבהה לכריות של האצבעות ושהעלות של מדרס כזה 980 ש"ח.
    כששאלתי למה לא את היקר ביותר הוא טען שלא חוכמה לקחת יקר מהסיבה הפשוטה שהבעיה שלי היא תורשתית ולכן גם וניקח מדרס ב1600 או ב 980 אז נגיע לאותה תוצאה .
    חייב לציין את ההגינות של המדרסן שבנוסף המליץ לי להחליף לנעליים רחבות – לחברה הקוראים האיש הגון וישר ואכן עשיתי מדרס וקיבלתי לאחר שבוע וחצי וממש תענוג .
    שאלתי לפורום האם זה נכון מה שאותו מדרסן אמר לי?שמדרס הוא מוצר מנע?והאם ההיתי צריך ללכת על מדרס יקר יותר למרות שעכשיו אני נהנה?
    המקום נקרא "אורטופדיה פורם" בנשר/חיפה/ומרכז הארץ התעשיה 8 נשר וזה הטלפון 04-6555715 .

מוצגות 1 תגובות (מתוך 1 סה״כ)
כתיבת תגובה בתור אורח באתר. כניסה לחשבון שלי
פרסום תגובה
הפרטים שלך