ortoped4u.co.il

מנהלי הפורום:
הודעות רלוונטיות מהפורום:
genu recurvatum
12/03/2020 21:50 לפני שבועיים וחצי נולדה לי בת בניתוח קיסרי. היא היתה במנח עכוז כשרגל אחת יצ
מכשיר נגד כאבים
12/05/2019 20:32 במקרה של דלקת במפרק או בשורש כף היד. האם ניתן להסתפק בטיפול לייזר הנדי קיור
פענוח צילום ברך
16/07/2019 22:21 היי, ב10.5 עשיתי ניתוח בטיבל אפלטו והיום עשיתי צילום ואשמח לפענוח "מצב לאחר
קרע במיניסקוס
07/07/2019 15:59 אני סובל מקרע במיניסקוס בעקבות תאונת עבודה. יש מצב לתבוע את ביטוח לאומי? כמ
כניסה לפורום

כירופרקטים

מכון לפיזיותרפיה מתקדמת
המרכז לפיזיותרפיה מתקדמת מתמחה באיבחון וטיפול בבעיות גב , כאבים טיפול בנפגעי ספורט , טיפול לאחר תאונות דרכים ועיסוי רפואי תחומי התמחות: אורדופדיה , פיזיותרפיה כאבים, עיסוי רפואי , ספורט , נורולוגי

חורי 2 מגדל הנביאים חיפה

מכון לפיזיותרפיה מתקדמת
ד"ר שחר קנין
ד"ר שחר קנין, כירופרקט העוסק במקצוע משנת 1999. בוגר האוניברסיטה הלאומית למדעי הבריאות - National University of Health Sciences ובעל Fellowship לחקר והוראת האנטומיה בביה"ס לרפואה של אוניברסיטת Northwestern שבשיקגו. בשנת 2000 לאחר שהות..

ברודצקי 43 תל אביב

ד"ר שחר קנין
ד"ר יצחק בכר
המרפאה בהנהלת ד"ר יצחק בכר עוסקת בכירופרקטיקה, פציעות ספורט ושיקום. למרפאה ציוד טיפולי מתקדם ביותר, וכן צוות רופאים מומחים אשר יעניקו לכם את הטיפול היעיל והאיכותי ביותר.

מאיר פיינשטיין 18 תל אביב

ד"ר יצחק בכר
מרכז מנדי
ד"ר רונן מנדי, נשוי לרחל ואב לארבעה: התאומים הילה ומתן ילידי שנת 1999, והתאומים שחר וארז ילידי שנת 2000. "חפש בעמוד השדרה ותמצא את שורש כל המחלות". אמר היפוקרטס, אבי הרפואה, לפני 5,000 שנים. כבר אז הוא הבין שכל מערכות הגוף ותפקודיו..

ברודצקי 43 תל אביב

מרכז מנדי
ד"ר שמי שגיב
טיפול מהפכני בכירופרקטיקה שפותח לאחרונה מאפשר שחרור מתח מחוט השדרה ולא רק לחולייה בודדת כפי שנעשה עד היום. טיפול בשיטת NETWORK SPINAL ANALYSIS NSA - מפסיק את ההתנהלות המגננתית ומאפשר למוח דפוסים תפקודיים יעילים ורגועים יותר. הטיפול מתבצע באמצעות מגע..

ברודצקי 36 תל אביב

ד"ר שמי שגיב
ד"ר דניאל קרן - אורטופד גב
תואר דוקטור לרפואת כירופרקטיקה הוענק לו בשנת 1999 על ידי האוניברסיטה הלאומית למדעי הבריאות בשיקגו. הוא מחזיק בתארים, התעודות והקשרים הבאים: תואר ראשון בביולוגיה האנושית דוקטור לכירופרקטיקה הסמכה ברפואה כירופרקטית, תורת הריפוי הפיזיולוגי ורנטגן סובב..

ברודצקי 43, קומה 3 תל אביב

ד"ר דניאל קרן - אורטופד גב
ד"ר עופר ברוך
ד"ר עופר ברוך הינו כירופרקט מומחה העוסק בתחום מזה שנים רבות, ומעניק שירות טיפולים לכאבי גב, פריצת דיסק, כאבי ראש, כאבי כתף, כאבי אגן ירך וברך, כאבי אגן, עקמת, חולשת שרירי כתפיים, ועוד.

וייצמן 14 תל אביב

ד"ר עופר ברוך
ד"ר דוד נייס
ארבע הארצות 6 תל אביב

שאלות ותשובות בתחום כירופרקטים

עקרונית האורטופד צודק. שום טיפול אחר לא יועיל. אבל לפני שנגשים לניתוח חייבים לערוך ברור נוירולוגי כדי לשלול סיבה עצבית (נדירה אבל קיימת) לתופעה.   התשובה ניתנה על ידי ד"ר אלן ענר - אורטופד ילדים, מנהל מחלקת אורטופדיית ילדים בבית חולים וולפסון בחולון.
על פי הממצאים בmri  יש מגוון בעיות בגב. ראשית יש להחליט איזו מכל אלה גורמת לכאבים. באופן כללי אפשר לומר שכאבים שאינם משתפרים שנה , הסיכוי שישתפרו בהמשך  הוא לא גדול. למרות כך, עדיין יש שאלה האם הכאב מצדיק ניתוח. התשובה תלויה בסוג הכאב, עוצמתו , ובסוג הניתוח הבא לפתור את בעיית הכאב, וזאת שלא יהי מצב בו הניתוח יותר מסוכן..