ortoped4u.co.il

מנהלי הפורום:
הודעות רלוונטיות מהפורום:
הקשר בין אורטופדיה לראיה
03/12/2019 06:34 שלום בבדיקה אצל פיזיוטרפיסט עשה לי אבחנה ושאל לגבי הראיה שלי. אמרתי לו שלאח
שבר וסדק בפרק כף יד
14/09/2019 10:26 שבת שלום ד״ר בת 60 נפילה שבר וסדק במפרק כף היד...לאחר 5 שבועות (ושני צילומי
כל הרגל
30/06/2020 17:56 שלום וברכה   לפני שנה סבלתי כאבי ברך וקצת נפיחות בהתחלה הרופאה לא ידע מה זה
שאלה
05/01/2020 16:23 עשיתי סיטי והתוצאות הן אי סדירות קרוטוקלית של גבול אחורי של קונדיל מידיאלי
כניסה לפורום

כירופרקטים

מכון לפיזיותרפיה מתקדמת
המרכז לפיזיותרפיה מתקדמת מתמחה באיבחון וטיפול בבעיות גב , כאבים טיפול בנפגעי ספורט , טיפול לאחר תאונות דרכים ועיסוי רפואי תחומי התמחות: אורדופדיה , פיזיותרפיה כאבים, עיסוי רפואי , ספורט , נורולוגי

חורי 2 מגדל הנביאים חיפה

מכון לפיזיותרפיה מתקדמת
ד"ר יצחק בכר
המרפאה בהנהלת ד"ר יצחק בכר עוסקת בכירופרקטיקה, פציעות ספורט ושיקום. למרפאה ציוד טיפולי מתקדם ביותר, וכן צוות רופאים מומחים אשר יעניקו לכם את הטיפול היעיל והאיכותי ביותר.

מאיר פיינשטיין 18 תל אביב

ד"ר יצחק בכר
ד"ר שמי שגיב
טיפול מהפכני בכירופרקטיקה שפותח לאחרונה מאפשר שחרור מתח מחוט השדרה ולא רק לחולייה בודדת כפי שנעשה עד היום. טיפול בשיטת NETWORK SPINAL ANALYSIS NSA - מפסיק את ההתנהלות המגננתית ומאפשר למוח דפוסים תפקודיים יעילים ורגועים יותר. הטיפול מתבצע באמצעות מגע..

ברודצקי 36 תל אביב

ד"ר שמי שגיב
ד"ר שחר קנין
ד"ר שחר קנין, כירופרקט העוסק במקצוע משנת 1999. בוגר האוניברסיטה הלאומית למדעי הבריאות - National University of Health Sciences ובעל Fellowship לחקר והוראת האנטומיה בביה"ס לרפואה של אוניברסיטת Northwestern שבשיקגו. בשנת 2000 לאחר שהות..

ברודצקי 43 תל אביב

ד"ר שחר קנין
מרכז מנדי
ד"ר רונן מנדי, נשוי לרחל ואב לארבעה: התאומים הילה ומתן ילידי שנת 1999, והתאומים שחר וארז ילידי שנת 2000. "חפש בעמוד השדרה ותמצא את שורש כל המחלות". אמר היפוקרטס, אבי הרפואה, לפני 5,000 שנים. כבר אז הוא הבין שכל מערכות הגוף ותפקודיו..

ברודצקי 43 תל אביב

מרכז מנדי
ד"ר דניאל קרן - אורטופד גב
תואר דוקטור לרפואת כירופרקטיקה הוענק לו בשנת 1999 על ידי האוניברסיטה הלאומית למדעי הבריאות בשיקגו. הוא מחזיק בתארים, התעודות והקשרים הבאים: תואר ראשון בביולוגיה האנושית דוקטור לכירופרקטיקה הסמכה ברפואה כירופרקטית, תורת הריפוי הפיזיולוגי ורנטגן סובב..

ברודצקי 43, קומה 3 תל אביב

ד"ר דניאל קרן - אורטופד גב
ד"ר עופר ברוך
ד"ר עופר ברוך הינו כירופרקט מומחה העוסק בתחום מזה שנים רבות, ומעניק שירות טיפולים לכאבי גב, פריצת דיסק, כאבי ראש, כאבי כתף, כאבי אגן ירך וברך, כאבי אגן, עקמת, חולשת שרירי כתפיים, ועוד.

וייצמן 14 תל אביב

ד"ר עופר ברוך
ד"ר דוד נייס
ארבע הארצות 6 תל אביב

שאלות ותשובות בתחום כירופרקטים

עקרונית האורטופד צודק. שום טיפול אחר לא יועיל. אבל לפני שנגשים לניתוח חייבים לערוך ברור נוירולוגי כדי לשלול סיבה עצבית (נדירה אבל קיימת) לתופעה.   התשובה ניתנה על ידי ד"ר אלן ענר - אורטופד ילדים, מנהל מחלקת אורטופדיית ילדים בבית חולים וולפסון בחולון.
על פי הממצאים בmri  יש מגוון בעיות בגב. ראשית יש להחליט איזו מכל אלה גורמת לכאבים. באופן כללי אפשר לומר שכאבים שאינם משתפרים שנה , הסיכוי שישתפרו בהמשך  הוא לא גדול. למרות כך, עדיין יש שאלה האם הכאב מצדיק ניתוח. התשובה תלויה בסוג הכאב, עוצמתו , ובסוג הניתוח הבא לפתור את בעיית הכאב, וזאת שלא יהי מצב בו הניתוח יותר מסוכן..